zaterdag 5 juli 2003

vakantie 2003


Ja hoor daar was ze weer, en weer willen spelen.
Nou ik speel wel mee hoor.
Blijf ik leuk vinden.





Hier speel ik dat ik een 'wolf'  ben
Het meisje houd mij in bedwang met haar voeten en dan gaat ze kietelen.



WAT GAAT HIJ DOEN? SPELEN MET WATER!!!!!

Nou ik dus hé!



Helaas moest ik dat ding om mijn bek, om te voorkomen dat ik van alles stuk bijt.
En ja dit speel ding was natuurlijk wel de moeite waard om in te bijten.
En dan is het gezin flauw...........dat mocht niet.



Ook zoiets geks, op het water met een of ander ding. Uiteraard had het meisje dit bedacht.
Het is wel spannend hoor, zulke dingen te doen.



Een ritje met de auto en dan inderdaad water


Zo dat weer eens lekker!



Krijg ik ook nog iets??



Weet je waarom het zo'n bende is............het regende een beetje erg veel
Ook water maar dit was niet de bedoeling.
Was het gezin niet zo blij mee, die wilde naar buiten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten