woensdag 23 november 2005

2005 sneeuw

Ook weer zoiets:

Het meisje had ontdekt dat ik sommige dingen leuker vind om te doen, als andere.
Daar maakte ze vaak gebruik van.

Op een dag had het gesneeuwd:
Wat dat was, wist ik niet. Tot ik koude poten kreeg en iedereen die me uitliet wit werd.
Wat ook wel een leuk gezicht was.

Maar ja ook met sneeuw kon je spelen, ook met een hond had het meisje bedacht.

En ja wel:


Even proeven.......het is koud maar smaakt naar water en ook een beetje vreemde andere smaak, maar het is goed te doen. 




Ja meisje ik wil spelen.


Proberen dat water ding te vangen.


Zo zag die tuin van het gezin eruit als er van die sneeuw kwam.


Leuk om te zien, alleen niet als je steeds naar buiten moest.

Wil je weten wat dit is??
Nee geen engel.
Het meisje heeft in de sneeuw gelegen...........en toen is ze gaan bewegen, met armen en benen.
Soms zou je denken......ze is een klein kind toch??

Volgende keer meer hoor, ik wordt moe, er is zoveel gebeurd wat ik nog ga vertellen en nog zoveel foto's.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten