zaterdag 10 januari 2009

Weer nieuwe belevenissen

Ja het is alweer 2009.
Lekker in de tuin, zien jullie hoe groot het jongetje is geworden?



Ja ik weet het, het is heel raar.


Maar ik kreeg van het gezin tussen de middag in plaats van brokken, sperziebonen. Gewoon een blik, afspoelen onder de kraan en eten maar.
Dat was omdat ik anders alles van straat zou gaan eten, en het was beter als ik dat niet deed. En zo had ik een volle buik en geen zin in alles van de straat. Hoefde ik ook niet op dieet.



Het baasje was bezig in de tuin en ja waar ben ....... in de tuin.



Ruimte ging hij maken, kon ik meer in de tuin rennen. Helemaal goed, natuurlijk.
Het werd alleen eerst een zooitje




Nou en groter werd het zeker, kijk maar naar de eerste foto en nu.
Dit stuk 'de oprit' is nu tuin en dat was nooit zo, lekker ruim voor mij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten