vrijdag 3 mei 2002

Naar het gezin

Toen mijn broertjes en zusjes naar hun gezinnen gingen kwamen de mijne niet.
Daar werd ik verdrietig van. Wilde ze mij toch niet was ik niet lief genoeg.
Maar................ook al weet ik niet wat dat betekend ze waren op vakantie, die was al geregeld.
Daarom moest ik wat langer blijven. Het was ook wel weer een beetje leuker, want mijn moeder en de ' fokker ' hadden nu meer tijd voor mij.


Nog één foto met mijn broertjes en zusjes en ons speelgoed. Was leuk hoor, we mochten met dingen spelen waar we in gezinnen niet mee mochten spelen, stoffer en blik, prullenbak omgooien.




Maar toen ging ik mee.
Ik werd opgehaald en ging in een witte bak mee, dat moest van de fokker, want dat was beter voor mij.
Kon ik er niet uit en als de auto stopte lag ik niet op de grond. Daar zit wat in natuurlijk.
Ook ging er nog een zak met eten mee, nou daar ben ik altijd voor in, dus dat vond ik geen probleem.

Toen we bij het gezin waren moest ik eerst uitgelaten worden.
Ja meelopen, nou ik speel veel liever.





Hier blijf ik zitten en speel dat ik doof ben.
Ben ik nooit geweest hoor, maar het is leuk om spelletjes te doen.
Het gezin deed altijd mee.
.


Kijk zie je mij daar staan, ja daar bovenin.

Dat is mijn etensbak met daarnaast een grote bench. Ze zeggen dat ik daar niet meer in pas als ik groter ben

Nou daar geloof ik niets van. Ik ben toch veel  kleiner.



Ik moest mee met het meisje, die was bang van mij.
Kan jij je dat voorstellen?

Zo klein en dan zijn ze bang voor je!
Maar dat heb ik haar afgeleerd.



Hier moet ik mee lopen, naar het baasje, maar ik wil niet ( lekke puh ). 
Dus ga ik eerst maar eens lekker schudden en dan kan ze even wachten


Daar is wat te doen, dat is spannend, nu moet ze 'trekken' om mij bij zich te houden.




Kijk daar is nog eens iets echt spannend. Ik mocht even graven, maar ze willen wel weten of je iets gaat eten wat niet goed is voor mijn maag.
Ook wel weer goed hoor, want je doet soms heel erg gekke dingen.


En als beloning voor meelopen en mijn best doen met poepen en piesen...........kreeg ik altijd een koekje.
En na buiten te zijn geweest en gegeten te hebben, word je als klein hondje wel erg moe..........




Dit was mijn mandje ik dacht dat is groot genoeg, die bench is te groot, maar ik pas er nu nog wel in, maar dat duurde niet lang hoor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten