donderdag 8 augustus 2002

Laatste stukje vakantie

In de buurt was niet zo heel veel leuks te zien ( zeiden ze) voor mij is er altijd wel wat te zien.
Dus iets opgezocht en daar eens naar toe gereden.

En weet je wat daar was?? Water en veel..........

 Ik ga lekker veel foto's neer zetten met het vrouwtje



Baasje ik wil het water in.



Wat ga ik doen?


Los in het water, zie je die beestjes gaan?


O wat is dit lekker.


Maar dit is niet voor honden, zeggen ze.
Nou ik ben in ieder geval wel even geweest.


Het baasje luistert wel vaker niet.
Nou ik in dat water mag vind ik het helemaal niet erg.



Aan de riem gaan we toch nog een poosje verder.

Baasje, ik wil terug het water in!


Ik weet wat, ik ga achter het jongetje aan rennen.

Die is niet bang van mij, zegt ie!
Alhoewel, een beetje wel geloof ik.


Een klein stukje het water in, lukt wel. Maar verder.



Ja, helemaal luisteren doe ik ook niet altijd hoor. Nu zit ik om je been.


Zijn we los?



Dan ga het weer proberen hoor.


Er staat niet dat ik niet vlak langs het water mag!


Aan de riem, maar wel in het water.



We gaan een stukje verder lopen. Helemaal niet ver, maar daar mag ik wel komen.

Ga ik toch daar het water in!



Waarom hier wel? Dit is aan de andere kant van de steiger en daar mogen dan weer geen mensen komen.
Zie je ze daar? Ik ook.
Zij luisteren dus ook niet.



Voor de zekerheid houd het baasje me toch maar vast. Je weet nooit.

Ik kan alleen niet zo ver als zonder riem, dat zie je zeker wel?


Baasje wilde mij  niet los laten, want die wist waar ik heen ging.

Dat dacht hij, ik zag dat het meisje lekkers bij zich had.
En dat is ook erg belangrijk!
Het was wel een hele fijne middag hoor, steeds weer in het water.

Ze hadden gelijk in de buurt was niet zo heel veel leuks, dit is toch geweldig leuk geweest?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten