maandag 5 augustus 2002

Toen het gezin op die koelere plaats was, zijn we toch nog weg geweest hoor.
Maar eerst was er feest.
Er waren boodschappen gedaan en daar was lekkers bij gekocht.
Waarom? Ik had nog geen idee, had zoiets ook nog maar één keer eerder meegemaakt.

Maar het jongetje was jarg!
Je kan het zien, want er hangt een slinger.

En als het gezin iets lekkers krijgt: krijg ik ook.
Zij iets op bordjes en ik...........

Eerst een koekje, zodat het leek alsof maar toen ging het vrouwtje naar binnen en rook het ineens zo lekker.

Ja, jullie zien het goed, ik ben lekker op mijn eigen plekje gaan liggen en daar heb ik mijn lekkers. 



Dan was er ook nog die ene dag dat het regende, dan gingen we alleen maar een rondje doen, verder niet.
Weer zo'n streek van haar.
Op haar schoot is wel leuk maar om zo te zitten, nee, dat vond ik niet leuk,
verder was ze lief hoor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten