dinsdag 7 januari 2014

Laatste foto's

Dit zijn de laatste foto's van mij.
Ze zijn van 2012 en 2013.

Eigenlijk heb ik hier niet zo veel over te vertellen.

Dit is 2012


Het meisje aaide mij altijd op deze manier.

 

Dus zocht ik haar vaak op.
Ik vond dat heel lekker

En soms haalde ze dan hele plukken  haar uit mijn vacht.
Scheelde weer kammen.



Stoeien met de jongen.





2013 is voor mij slecht begonnen;
En dit zijn echt de allerlaatste foto's van mij.

Lekker lui op mij kussen.


Vlak voor ik ben overleden heeft de dierenarts bij mij veel troep uit mijn buik weggehaald.
Dat had ik van de straat gegeten: Een stukje touw, een stukje van een blikje en veel dik hard gras...



Nog één keer samen met de baas op de grond.

Kort daarna ben ik overleden.
Zoals ik al had verteld in het allereerste begin.

Wij hebben heel veel liefde en plezier gehad van Dusty, hij was onze eerste en speciale hond.
En we missen hem nog steeds.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten