zondag 30 juni 2002

Vakantie


Hoi, we gaan nog een stukje schrijven.

Ja, het gaat steeds een beetje beter met het vrouwtje en dat is wel fijn om te zien hoor.
Het meisje heeft al eens gezegd, je hebt geen hond maar wel de liefde.
Die liefde moet je omzetten...........ja en ik dan?
Nee van mij blijft ze altijd houden, maar ze kan niet meer met me spelen, dus dat moet anders, snap je?

Deze keer zetten we veel foto's van het meisje bij het verhaal.
Kan je goed zien dat haar angst in een hele korte tijd helemaal is verdwenen.

Het gezin houd niet van strand liggen, wat je dan in zo'n warm land moet doen?
Nou zeker weten dat je zon hebt. Hier schijnt is niet zo vaak hoor.

Maar als je niet op het strand ligt, ga je stadjes in, of wandelingen maken en dat is best leuk hoor.
Je krijgt extra lekkers, je mag sneller je behoefte doen.




Weet je wie er niet op de foto staat??
Het meisje, dus waar wil ik naar toe?



Ook hier zo'n uitstapje en dan gingen we alle trappen af.
Helemaal niet goed, dus vaak moest ik er naast lopen, maar leuk was het wel.



En dan waren we weer terug en werd er weer gespeeld, deze keer was het borstelen.
Heerlijk haalde het meisje alle warme dikke haren weg.



Oei moet  ik een pootje geven?
Nee joh, het meisje hield mijn pootje vast zodat ik niet de borstel weg kon slaan.
Want al is het lekker als de haren weg zijn, het borstelen duurt lang hoor en dan moet die borstel maar weg.

Alles werd geborsteld, ze vergat echt niets, lief hé?

Zal ik er straks nog een ander stukje bij zetten, anders worden ze zo lang.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten